Alldelse för snäll.

Börjar tröttna på det här nu. Hostan vägrar att ge med sig, eller, den har ju blivit lite bättre. Men så fort man lägger sig ner börjar attackerna. Har man tur klarar man av att somna om, men sover max 1 timme i streck innan jag vaknar av det igen och då är det inga små attacker som börjar. Inte alls jobbig, nejdå.
Igår Påskafton, vad gjorde man då då? Jopp, tillbringade 6 timmar bakom ratten för att köra Kajsa och hennes kompisar till en fest i Anderstorp. Och ska inte ljuga och säga att det var speciellt roligt, för det var de verkligen inte. Men ingenting som jag kommer göra om den närmsta tiden iaf. Men fick iaf låna mammsens bil, annars hade jag knappt varit klart fören idag på morgonen ;) Tack <3
Så idag är jag trött, fick sova 6 timmar inatt. Så den här kvällen kommer bara spenderas framför tv ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0