Helt sjukt mycket.

Skolan tar upp i storsätt hela mitt liv just nu. Man hinner inte avsluta det fösta innan man få in nästa sak. Idag, hästkunskaps prov om kolik, kändes kast, men får se hur det går. Imon har jag bokat in att jag ska göra den religion provet som jag har haft efter mig, skönt att få det avklarat! Sen fick jag tillbaka mitt PA-slutrapport, lite ändringar som ska göras. På fredag är det ridlära prov. + Att varje dag går vi ifrån 8-4. På eftermiddagarna är man ju så trött så man kan ju somna när som helst.
Sen att jag har ca 1 000 000 andra tankar som snurrar runt i mitt huvud gör inte det hela lättare heller. Har snart ingen aning om nåt längre. Så på ett sätt är det bra att man har så mycket annat att göra. Annars hade jag luggit begrav i min säng.
Men böckerna bara skriker mitt namn just nu, så får väl ge dom lite omtanke ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0