Home Sweet Home

Anlände hit igår förmiddag. Men hela dagen igår gick ut på att ligga på soffan och tycka synd om mig själv, typ. Fick ögoninflammation igår med, pricken över I:et. Men som tur var har det nästan gått över tills idag :) Och idag känner jag mig lite piggare, har ingen feber iaf. Men den här jävla hostar kommer väl aldrig försvinna =/
Menmen, lång fredag idag, och ännu en påsk kommer jag få tillbringa i sängen. Förra påsken var det samma sak, fast då vad det magsjuka som höll mig till sängs. Så undra vad det kommer vara nästan påsk?
Och förra påsken var det mycket mer vår väder. Nu har lixom inte all snö lämnat marken, vill att det ska börja bli lite grönt snart!! Men kommer ju ändå knappt gå utanför dörren så varför bry sig om de?
Men kanske dags att sova lite.. Känns som jag inte har så mycket bättre för mig, och det ska ju göra en friskare har jag hört. Blir dock galen av att inte kunna göra något. Men räcker med att resa på mig så attackeras jag av en hostattack, roligt liv, jajemen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0