Shopping dag!

Idag har man iaf hittat lite nytt :)
Köpte 2 par skor, ett par tygskor och ett par "party" skor, hehe. Har ju nästan alltid samma så kände som det var dags för ett par nya. Sen använder jag halva mitt presentkort som jag fick i julas på Gina Trico. Köpte ett par solglass ögon, så man ser lite cool ut bakom ratten i bangbang, nu när det börjar bli vår. Dagens fynd vart på Cubus ett par shorts som man kan ha till sommaren 30 kr, haha, jag och Kajsa köpte var sitt par. :P Sen lite annat smått och gott hittade jag. Men det vart en lyckad dag!
Men nu har jag dock väldigt tråkigt, har läst de få bloggar jag följer och Alma har lagt beslag på fjärkontrollen och tittar på något skit barnprogram. Så har tråkigt och ingen aning vad jag ska göra åt det. Håller tummarna för att hon går och lägger sig snart.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0