Slutrapporten = Inskickad!!!!

Nu har en börda äntligen lättat från mina axlar, projektarbete. Känns hur underbart som helst!
Nu har jag "bara" 4 prov att se fram emot denna veckan. Börjar med engelska prov imon 08.15. (Y)
Har även gjort lite arbete i helgen, konstig nog.. Så bara till att fortsätta såhär så kommer jag snart vara ikapp!
Men skola idag igen, har stallet och har för mig att jag skrev upp mig för att rida lektion för Sjauina, så det ska bli kul. Hoppas bara att sadeljord skavet har börjat läka, annars blir det verkligen hård träning denna veckan!
Annan sak jag har kommit fram till nu under helgen är att det inte spelar någon roll hur mycket man kommer ställa upp, så kommer man aldrig någonsin få någonting tillbaka. Kanske bara är jag, men man förväntar sig ett "tack", ist för en jävla utskällning, när man ställer upp. Att visa sin makt genom att ta tillbaka saker som man en gång har gett bort och lovat, är ingenting som respekteras högt i mina ögon. Så jag tänker inte lägga några bensin pengar på att åka hem den närmsta tiden. Inte värt det för 5 öre.
Skyll dig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0