Svenska Nationella

Då var sista provet gjort för denna veckan. Bara 2 nya som väntar till nästa vecka, inga små prov heller. Ett i häskunskap och 1 i ridkunskap, inga lätta ämnen heller. Gud vad kul ^^
Men svenska gick väl ganska bra kanske. Fick ihop något iaf, litet plus, men sen om det var någon debatt artikel eller inte vett i tusan. Men den är avklarad, ett steg närmre att avsluta ännu en kurs!
Om en stund ska jag åka in till Halmstad. Ska plocka upp Maja där som ska med hem och sen följa med upp till Malmö imon. Ska gå upp klockan 3 inatt, fattar allvarligt inte hur jag ska kunna klara av att köra alla dessa mil hela ensam. Hade man kört mitt på dagen hade de varit en sak, men köra mitt i natten, lång jäkla väntan kommer det ju att bli där. Sen så ska kan köra dessa 25 mil hem igen. Ska vara glad om vi överlever detta, hehe :P
Men dags att packa för hemresa nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0