Typiskt mig?

Nu är man tillbaka i Halmstad igen, med Figgo. Men har nästan tillbringat hela mitt lov med att blir frisk, verkligen jätte kul. Så som alltid, säger man att man ska hinna göra massa läxor, men har öppnat EN bok och läst allt EN gång till provet i religion som jag har efter mig.. PA-slutrapport har jag inte ens börjat med. Allt är verkligen typiskt mig, för nu sitter jag här sista veckan för inlämning och har inte ens börjat. Japp, med orden "det löser sig" inpräntat i huvudet så ska jag börjat med detta ikväll, bättre sent en aldrig? ;)
Men har ju andra problem i livet just nu, så skolan kanske inte är högsta prioritet..
Men dags att göra sig i ordning, ta ut Figgo på en liten runda till, och sen bege sig till skolan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0