Valborg

Har nog sovit lite för lite inatt, är nämligen väldigt trött idag. Men som tur är har vi inte allt för många lektioner. Har haft första nu, sen naturkunskap om 10 min och provet halv 1. Med tanke på så mycket som jag har pluggat till det borde det går att skriva på 5 min. Men fick reda på kolik provet idag med, trejde bra betyget för denna veckan. Detta blir 4 provet på en och samma vecka, är fan sjuk hur mycket vi har att göra nu! Kommer sluta med att vi får sluta skolan 1 vecka innan studenten pga utbrändhet, så kommer säkert inte bli någon student för oss på Plönninge, skulle inte förvåna mig det minsta.
Men har iaf lite roligt att se fram emot. Ikväll blir det som sagt Underbar, hoppas på en sjukrolig kväll! På tisdag är det studentfest, Bad taste, och då ska alla klä ut sig riktigt fula. Sen den 19 maj är det möss på tagning på B&B. Tror jag kommer behöva åka hem och fjäska lite för mammsen, hehe.. :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0