<3

Ligger i sängen med min älskade misse, som ligger på mitt bröst och sover. Just såna här stunder blir man verkligen påmind om varför man skaffade henne. Blir nästan tårögd bara av att titta på henne, när hon ligger på mig och sover, haha tönt Matilda. Otroligt mycket kärlek till henne. <3
Så också därför känner jag att jag inte kan stänga av datan, så får bli att skriva ett litet blogg inägg ist. Har fått en ny serier nu att kolla på 90210. Har sätt de första 3 avsnitten, det står på nerladdning, men det tar ju sån jävla tid att få hem saker, blir galen på det. Så hoppas att det blir klart till imon.
Annars idag har det vart en lugnt och skön dag. Vaknade omänskligt tidigt, för att gå till Bureskolan för att titta på när Alma skulle uppträda i melodifestivalen. Och vad kan man säga om det? Det var modigt av henne att ens våga gå upp på scenen, men vet inte riktigt om man kan kalla det uppträdande, hehe.
Sen var mormor här en stund för att äta lunch och fika. Trevligt att träffa henne. :) Efter det har jag inte gjort ett smack på hela dagen. Ungefär det som jag är bäst på just nu.
Så nu är det snart dags att blunda och drömma en helt underbar dröm.
Godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0