Charmen tjejer ;)

Då var man äntligen hemma. Klockan ringde 8 idag, och det var väldigt längesen jag var så trött när jag vaknade! Hade gett vad som helst för att kunna återvända till sängen någon timme till. Men det var bara att så snäll börja klä på sig och gå ut och äta frukost. Hade mitt lilla möte med vad han nu heter klockan 10. Så nu ska den saken vara uppklarad, skönt. :) Sen fick jag för mig att jag skulle se till att min bil blir lagad, eller bilnycklen hade lagt av. Så bilen gick inte att öppna med knappen. Och efter han hade testat ett par saker, så visade sig att det bara var att lägga en papperslapp bakom kretskortet, så fungerade det. Och såna lägen funkar det verkligen med att köra med att man verkligen inte kan ett piss om bilar och är tjej. Allt blir mycket billigare då, host gratis. Och inte riktigt första gången jag slipper betala. Men jag gillar det! :D
Sen klockan 2 var det dags att dra iväg till jobbet. Var en hektisk kväll, pga lite händelse. Men gillar när man har saker att göra hela tiden, så det inte blir så mycket dötid.
Så nu väntar jag på att Kajsa ska lämna över tv så jag kan få titta på House som jag har spelat in. Måste även kolla på Paradise Hotel innan jag går och lägger mig. Så kommer bli en sen kväll, men börjar inte fören 2 imon, så det är nice! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0