Idol kväll

Satt min precis i soffan nu. Har vart igång i stort sätt hela dagen idag. Vart i Smålandsstenar + Gislaved, hittade som vanligt lite saker att köpa. Har lämnat in min bil på lagning, igen. Fast denna gången var det pyspunkan som skulle åtgärdas. Så det fanns ett litet hål i däcket, och så läckte det luft vid fäljen. Så han fick lägga i en slag och så. Sen var det bara att betala och se glad ut. Räknade ut att jag har lagt ca 6000 på bilen nu, men försäkring och allt + att jag har köpt bilen. Känns ju kanske inte så lyckat. Men nu finns det snart inget mer som kan gå fel, peppar peppar ta i träd.
Ikväll blir det en lung kväll hemma, med Idol tittning och är taxi åt min väldigt ohyffsade lilla syster. Hon visar verkligen ingen respekt alls när man är snäll och ställer upp för att köra henne. Blir så jävla irreterad. Kommer snart inte köra henne mer, den saken är klar iaf.
Nej, nu börjar Idol, ska dra med mig Alma att hon också ska börja hejja på Minnah. För hon är lätt en av de bästa i år!


Min sötast som gillar att lägga sig i lur, för att sedan anfalla allt som
kommer i hennes väg. Har fått ett x antal rivsår på mina händer när
vi busade. Men söt är hon. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0