Lyckan, kärleken, meningen med livet

Söndag kväll och man har fortfarande inte gjort något vettigt av dagen. Men det är ungefär som vanligt. Har dessutom dragit på mig en dunder förkyldning, från i fredags. Riktigt typiskt mig. Inte många gånger jag kan vara ute utan att bli sjuk. Men får gå till affären imon och köpa mig alvedon och hoppas att det hjälper.
Ikväll har jag tittat på filmen, "Lyckan, Kärleken, Meningen med livet". Gillar verkligen titlen på filmen. Men blev faktiskt lite besviken på själva filmen. Det vart lite lång draget emellan åt. Men det skulle vara rätt roligt att bara packa en väska, och dra iväg 1 år. Som hon, ta reda på vad man verkligen vill göra med livet. Men det lär ju inte hända.
Så nu blir det snart sängen dags. Sova är det bästa för att bota en förkyldig har jag hört. Sov oroligt inatt, vaknade flera gånger, och blev väckt vid 8 av en Viktor som tyckte att det var dags att förflytta sig ifrån soffan till sängen. Sen tyckte Tova att det var dags för båda att stiga upp. Så hoppas på en bättre nattsömn inatt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0