Rår inte för det

Håller på och bli galen av att vara här hemma. Vill inget hellre en att komma här ifrån. Men det kommer jag inte göra på ett tag. Hade tänkt att åka ner till Halmstad i helgen för att hämta min skit, och kunna avsluta det en gång för alla. Men blir väl att skjuta på det ännu en gång. För kommer antagligen jobba i helgen, får veta säkert imorgon. Och jag är så arg på mig själv. Jag borde inte reagera, jag vill inte reagera, men jag reagerar ändå. Har inte brytt mig ett piss fören nu, och jag vill inte bry mig nu heller. Men verkar inte vara något som jag bestämmer över längre.
Både Kajsa och mamma är nu arg på mig för att jag vill ha mitt internet. För Kajsa vill låna det till något arbete. För hon har ju inte alls haft möjlighet till att låna det 2-9. Nej, just när jag kommer hem så är det dags att börja. Fan heller. Betalar fan för skiten, då ska jag också kunna använda det när jag vill.
Pengarna har inte ens kommit in på kontot och mamma börjar redan kräva mig på pengar för nästa månad. Blir la halva denna lönen hon vill ha, minst. Asså, ni fattar inte hur gärna jag vill här ifrån. Nästan värt att ta vilket skit jobb som helst, bara för den sakens skull.
Så nu säger jag bara, att jag har världens finaste missi. Hon gör så att jag iaf känner mig lite mindre ensam. Absolut det bästa i mitt liv just nu. Hon och Melissas Horns musik.


Det mest underbar på denna jord. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0