Riktigt less

Sitter i soffan och snuvar/hostar. Verkligen jätte trevligt. Väntar på att Paradise Hotel ska börja. Hahaha, typ det enda jag gör om dagarna. Och sen börja House vid 9 också, det gillas skarpt. Är ju fortfarande bara 3 datanördar som sitter hela kvällarna och spelar något slags dataspel. Så jag får ju klara mig så gått som själv. Inte alls kul om jag ska säga vad jag tycker. Men är också den enda som tycker det, så får väl finna mig i det eller nåt.
Borde snart börja fundera på när man ska ta och åka hem här ifrån.
De ringde mig från jobbet igår och ville att jag skulle jobba idag. Är trött på att ha ett jobb där de kan gå dagar utan att de ringer, men sen ringer de 10 timmar innan och vill att man ska komma och jobba. Men det går inte speciellt bra med mitt andra jobbsökande. Och ändras inte det snart, så får jag väl nöja mig vid det efter jul också. Hade ju helst sätt att slippa att lägga in mig i vikariebanken efter december. Men ser inte speciellt ljust ut. Jävla piss liv.
Ska fortsätta sitta här och vara smått negativ resten av kvällen. Blir att spela underbara Melissa Horn och hoppas på att man kanske blir på bättre humör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0