Tova <3

Ligger med min älskade misse i sägen och lyssna på allmänt deppiga låtar. Det mysigaste som har hänt mig sen jag kom hem. Och missen har även fått ett namn, Tova kommer hon heta. Skiter i vad min familj tycker, jag tycker faktiskt det passar henne. Min älskade gråa lilla ulltuss. <3
Jobbet gick bra idag, visade sig att Ingela hade dubbelbokat för Mamma idag. Så både jag och Madde var inne för henne. Men as skönt att slippa stressa ihjäl sig i morgon arbetet. Även frågat Lisa, chefen, efter referens nu med. Hoppas det blir till någon hjälp i detta helvetet. Berättade för Kajsa och Maja om mina planer. De bokstavligen skrattade åt mig. Jävligt roligt. Roligt att familjen tror på mig så mycket. Men de på jobbet, är som tur mer positiva. Mycket bättre människor. Och rätt skönt att få höra att inte alla tror att man är helt värdelös.
Nu är det snart dags för mat. Sen blir det en kväll framför tv, Paradise Hotel, Top Model, Svenska Hollywood fruar. Hade kunnat bli bättre, men får nöja mig med detta.

"Sluta dröm om det ljuva livet, du kommer aldrig vara med om det. Ber aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0