100 gånger starkare

De senaste 20 timmarna har vart de värsta timmarna på flera månader. Börjar bli bättre nu, efter att ha pratat med Viktor de senaste timmarna. Och hade de inte vart för honom inatt/tidig morgon, vet jag inte vad jag hade tagit mig till. För mycket trodde jag om dig, men fan inte att man kunde sjuka så jävla lågt. Fattar inte hur man kan bli så jävla respektlös efter att ha vart tillsammans med någon i 2 / 2,5 år. Jag har aldrig nämnt ett ont jälva ord till någon någonsin. Hur svinig du en har varit under de åren. Men tydligen har inte du samma moral. Nice to know.
När klumpen i magen försvinner, kommer jag vara säkrare än någonsin att detta var helt rätt beslut. Och att jag går i rätt riktning vet jag helt säkert nu. Hoppas bara på lite flyt, tur, eller vad som helst nu.
Så nu ska jag fortsätta med att vara lika stark, som jag har varit hittills. Om inte, så har jag Viktor som lyckas sätta ett leende på mina läppar igen. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0