Saknar någon som bryr sig.

Ikväll är en sån kväll, då jag verkligen är trött på allt. Då tankarna i huvudet snurrar så fort så jag nästan blir yr. En sån kväll, då jag verkligen undrar vad fan det är jag håller på med. En sån kväll jag bara vill ha en trygg fram att krypa upp i. En sån kväll man verkligen saknar att ha någon att prata om allt som snurrar i huvudet. Som sen gör att allt känns mycket bättre. Men riktigt en sån famn har jag inte längre.
Som jag har nämnt innan, så har jag känt mig konstigt nog stark den senaste tiden. De saker som brukar få mig att tänka, har jag bara ryckt på axlarna åt. Det har funnit så mycket annat, som har vart viktigare att bry sig om. Men ikväll känns allt bara jobbigt.
Jag har de senaste 2 dagar ägnat den mest av min tid att kolla på olika utbildningar. Men blir jag något klokare på det? Nej.
Jag har sökt ett x antal jobb, idag ringde en till mig. Ett stalljobb, skit dåligt betalt. men tar jag det så är det bara för att komma här ifrån. Men inte ens det orkar jag tänka på. Jag känner att jag vill så mycket, men spelar ingen roll hur mycket jag vill det. Så kommer jag ändå aldrig lyckas med det.
Är så mycket skit jag vill har ut ur mig, men vet att ingen riktigt bryr sig. Så därför säger jag HejDå ist.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0