Hysterisk eftermiddag

Ligger med min lilla älskling på magen. Fattar inte vad jag hade gjort utan henne. Hon kommer alltid och hoppar upp när man som mest behöver henne. Och gillar när mamma säger "Så kommer hon ju aldrig till någon annan. Hon har aldrig bara hoppat upp till mig eller någon annan." Tar det som om hon tycker om mig liite mer än alla andra. Vilket jag också verkligen hoppas att hon gör. Med tanke på att det är min katt, logiken i det fattar ni själva.
Mitt bil problem har för tillfället löst sig. Efter att ha googlat på hur man ska göra och fortfarande inte fatta något och fått ett stort psykbrytt på allt. Så fick jag ringa efter hjälp. Så hade de inte vart för Marcus, så hade jag fortfarande vart ute och vart riktigt förbannad på bilen och allt annat i min omkrets. Eller lyckats med att få till en riktigt stor explosion, för det har Claes och Marcus verkligen lyckats skrämma upp mig med. Men trots att han pratade med en smått hysterisk Matilda, så lyckades han lotsa mig igenom det. Och tillsist startade bilen alldeles utmärkt. Så nu är det bara att hoppas att den fortsätter att starta, annars måste jag lägga pengar på ett nytt bil batteri. Verkligen det sista jag behöver just nu. Lägga 1000 spän på sån skit.
Tur att man har bloggen så man kan skriva av sig allt, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0