Grus i ögonen

Då var själva helgen färdig jobbad. Men ska ju jobba imorgon med, men sen ledig tisdag. Så får se om det blir Halmstad eller inte.
Imorgon jobbar jag då till 2. Sen hoppas jag på att mitt nya internet kommer, så jag kan skicka tillbaka denna skiten. Men det viktigaste av allt: att jag kan kolla på 90210 hela kvällen. För just nu håller det på och cpar ut totalt. Väldigt mycket irreterande. Så bara för att det bara hänger sig hela tiden, så känns det nästan som att man får lägga sig i sängen ist. Sova, såhär tidigt? Låter nästan jobbigt. Kan jag somna så får man ju mer än 5 timmars sömn. Har helt och hållet glömt hur det känns att vakna utvilad. Har ett halvt kg grus i varje öga när jag vaknar på morgonen. Mindre trevligt vill jag lova. Fick kämpa för att kunna hålla uppe ögonen vid rapporten kvart i 7 på morgonen. Förstår inte vad jag ska göra för att kunna sova. Men börjar bli jävligt less på detta.
Så säger GodNatt nu, så får vi hoppas på det bästa! ♥

Du säger att du gör det, men du visar inte det. Hur ska man då kunna tro på dig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0