Måndag igen

Då har man återgått till vardags rutierna. Sitter och väntar på att Paradise Hotel ska börja, haha. Tror det var förra veckan jag kom på att lite mer en hälften har visats nu. Men blir bara mer och mer irreterad av att titta på det. Har kommit in en jävla idiot som bara snackar skit om allt och alla. Dessutom tog han ut Erik, hoppas verkligen han blir den nästa som rycker!
Imorgon har jag en välförtjänt ledig dag. Så hoppas på att få en rejäl sovmorgon. Senare ta bilen ner till Halmstad. Länge sen jag körde bil nu, så ska bli kul att komma ut på vägar där man slipper ligga under 70 för att inte hamna i diket. Min brumbrum längtar efter att få rulla på fortfort! Om den nu vill starta..........
Ska bli skönt att komma hem ifrån lite med, var ett par veckor sen nu. Ska passa på att kolla efter lite julklappar, känns som det är dags att börja med den saken nu. 1 december är ju på onsdag, helt sjukt vad tiden bara försvinner. Hoppas att vintern går snabbt också, så det snart är dags att bli vår igen. För det längtar jag till!
Måste även säga att ikväll är jag på bra humör. Känns riktigt bra! Och nu börjar snart börjar det, dags att göra sig en kopp te och mysa ner sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0