Jönköping, igen.

Sitter ännu en gång och väntar på att Paradise Hotel ska börja. Idag har det varit en dag i Jönköping. Och alltid hittar man lite nytt. Köpte en en kofta, känns verkligen behövligt nu inför den kalla säsongen. Sen hittade jag lite roligt på HM med. Så hoppas det uppskattas. ;)
Det märks att det börjar närma sig julen nu, alla affärer och runt om tänds med lysen. Även alla tomtar och annat kommer fram igen. Så himla mysigt, älskar verkligen julen! Har även börjat tänkt på julklappar, alltid lika svårt vad man ska köpa. Men sen när man väl har lyckats med det, så är det värt besväret! :)
Gudrun är fortfarande här, tror hon åker hem imorgon. Hon sitter och tjatar med mamma, och mamma bara "mm", "mm", "mm". Snacka om att hon tjatar håll i huvudet på alla. Men mig äcklar hon mest just nu. Viktor satte spöken i mitt huvud igår, och de äckliga bilderna kan inte försvinna ut ur mitt huvud. Hur vidrigt som helst. Verkligen inte okej.
Hoppas på en bilfärd upp dit snart igen. Hoppas hoppas! :) Så får se när, jobbar till fredag kväll. Sen blir det Göteborg och Håkan Hellström med bästa Emilia på lördagen! :D
Imorgon ska jag till Ann-Sofie och klippa + slinga mig. Alltid lika jobbigt hur man ska ha det. Så antar att det blir som vanligt, hehe ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0