Bara babbel och gamla bilder

Ingen vill prata med mig, så nu skriver jag här ist. Maja dödar nog mig snart, har babblat i 30 min med henne, men hon försöker bara sova. Väldigt tråkig människa. Eller jag som är mycket irreterade, vet inte riktigt. Men något måste det ju vara. Tur jag har min misse som ligger jämte mig. Hon har varit jätte mysig hela dagen och söt. Hon låg och busade innan på stolen. Och så ropar jag på henne, så sticker hon ut huvudet under duken och bara "MJAOU" men världens busigaste ögon. Det var verkligen hur gulligt som helst!
Förstår inte riktigt felet med mig, har typ inte sovit något på flera nätter nu. Men ändå så ligger jag här hur pigg som helst. Eller är bara hela min kropp så orolig inför min framtid, så därför vill den inte sova. Eller är jag bara glad, så det är det som gör mig pigg. Kan ju faktiskt vara det med. Och vem vet vad felet är, inte jag iaf. Och sov oroligt inatt med, hade pratat lite väl mycket i sömnen. Väckt mamma, så inte kunde somna om på 1,5 timme, haha. Märks att man brås efter sin mor, hon brukar med få sina ryck när hon sover.
Nej, känner att jag inte får ut något av detta heller. Lika bra att försöka blunda ist. Får hoppas att det fungerar. Men är mycket mycket tveksam. Vi får se helt enkelt.
Godnatt ♥


Hittade denna fina bilden på Kajsa, Jonna och mig. Gud vad länge sen!


Verkligen HUUUR gammal bild som helst. Helt sjukt vad man har
ändrats! Men ska klippa mig på torsdag, vad säger ni,
klippa av mig håret kanske? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0