Bra dag och ny klippt

Då var denna dagen med snart avklarad. Har jobbat några timmar. Jag och Lena hade hand om Lyckan idag. För jag fick välja om jag ville gå mellan eller inte, och eftersom jag typ alltid går mellan så är det skönt och slippa. Men vi 2 vikarier klara oss så bra, så bra. Fick höra från en boende också att han tyckte att det gick snabbt att få frukosten idag, bara ännu bättre! (Y) Men gillar verkligen att jobba med Lena. Vi har gjort allt tillsammans, så roligt att ha någon och prata med som sitter i samma sits som en själv och är lika gamal också för den delen.
Sen efter jobbet var det bara att bege sig iväg till Ann-Sofi för att bli klippt och slingad. Klippte bara topparna i håret och håret blev ljusare. Men jag är mycket nöjd. Måste verkligen bli bättre på det där. Så nu ska jag fortsätta med att hålla håret frächt och fint. :)
Nu ikväll blir det nog sängen tidigt, känner mig ganska trött faktiskt. Men börjar inte jobba fören 15.00 imon. Så det är skönt!


Frächt och fint ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0