KL

Sa, for att gora en snabb uppdatering i nulaget sa befinner jag mig just nu i Malaysia, Kuala Lumpur. Har varit har i 3 natter, ar inne pa min 4 e, och lamnar mandag morgon.
Hade en mindre chock nar jag forst kom hit. Kande mig som en alien, med mitt blonda har och ljusa hy. Men tackvare alla snalla manniskor, sa kom jag snabbt tillratta efter att spenderat nagra timmar i detta underbara land. Hotellet jag bor pa ar helt fantastiskt! Har min egna dubbel sang, med mitt egna vardagsrum och en toalett med bade dusch och badkar. For att inte tala om frukosten som serverar allt man bara kan tanka sig! Sa mar som en liten prinsessa har borta!
Ger er mer detaljer forhoppningsvis imorgon. Ska ge mig ivag till ett omrade som heter 'Bukit Bintang', som ar tydligen kant for sina fina resturanger och uteliv!
Ha det toppen! :))
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0