Jul. 20, 2014

Ligger just nu ute i solen och njuter av de sista timmarna innan jag ska tillbaka till jobbet! Ska göra min tredje natt nu och hoppas på att inatt ska gå lika fort som de andra två jag har gjort nu i helgen. Känns skönt att vara inne på att bara jobba natt, kommer vara lite mer ledig, men ändå få ihop mina timmar!
I torsdags var så träffade jag Jenny och Gabby. Åkte först hem till Jenny där de bjöd på grillat och öl. Kom fram till att vi inte har träffat sen i slutet av januari, verkligen alldeles för längesen. Sen körde Josse oss vidare till Gabby. Så blev att vi satt på hennes altan, drack lite vin och pratade ikapp om vad som har hänt det här halvåret. Men det blev också en hel del prat om gamla minnen från Australien, helt sjukt vad mycket vi har upplevt tillsammans där nere både på gott och ont. Åkte därifrån runt halv 12 för både Gabby och Neil var trötta och skulle flyga tillbaka till Malta tidigt dagen efter. Jag och Jenny hade även planerat att vi skulle till stallet dagen efter, så skönt att komma upp någorlunda tidigt innan det blev allt för varmt! Verkligen saknat att sitta på hästryggen detta halvåret, som jag och Jenny alltid brukar säga - det är den bästa medicinen som finns. Spelar ingen roll vilket humör man är på innan man kommer till stallet, men efteråt är man alltid avslappnad och glad!

Ska bjuda på ett par bilder från de senaste dagarna, sen ska jag försöka få lite mer sömn innan jag styr cykeln mot Ekbacken!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0