Bal, student och Håkan Hellström!

Då var det ett tag sen man skrev här. Har haft fullt upp med tågresor, bal, student, konsert, jobb och annat skoj. Åkte hem förra måndagen för att överraska Maja på balen. Hade sagt till henne att jag inte skulle hinna hem till den 3 juni för att jag hade skolan och annat. Men inlämningen skulle skickas in tidigare än vad jag trodde, så åkte hem några dagar tidigare och är så oroligt glad för att jag gjorde det! Hon var så otroligt fin på balen, var så annorlunda att se Maja uppsminkad, fin långklänning och håret i en fin uppsättning. Som sagt, verkligen super fin var hon! 
Efter balen blev det bara hem och vända, fyllde på koffein intaget för att orka göra mitt första nattpass. Lite blandade känslor att komma tillbaka till Ekbacken, men det är faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle vara!
I torsdag var det Majas student, är så glad för hennes skull! Men det får ju en själv att bara känna sig gamal när man tänker på hur många år sen det är Np07B tog studenten. Men visst kommer man ihåg känslan, lyckan, hur otroligt glad man var, men ändå ledsen över att lämna sin "familj" som man har haft i 3 år.. Ställde upp som chafför till Maja, väntade på henne medans hon åkte flaket och de andra åkte hem för att förbereda. Körde henne även till Sigges senare på kvällen. Skulle upp och jobba dagen efter, så Kajsa ställde upp och hämtade hem henne. 
Skulle senare på fredagen ta tåget tillbaka till Göteborg, tåget blev inställt och ersatt med buss. Tog inte alls 1,5 timme extra för att ta sig tillbaka -.- Även fast jag inte var så sugen på att åkte tillbaka till Göteborg i fredags, så hade jag ju redan köpt biljetter till Håkan Hellström som spelade i Ullevi på lördagen och så jäkla bra han va!!!!!! Helt sjukt verkligen, har ju vart på några av han konserter genom tiderna, men denna var lätt den bästa! Inte nog med det, så slog han publikrekordet och det var ett fullsatt Ullevi! Spelade alla de låtarna som både jag och Maria ville höra, så vi var mer än nöjda med spelningen! Vidare till Post som skulle ha någon slags Håkan efterfest, men blev att vi tog en drink och gick vidare till Excet, som var helt fullproppat med människor. Var där till halv 5 på morgonen, innan det blev dags att ta spårvagnen hem! 
Nu är jag tillbaka i Smålandsskogar. Har jobbat 2 nattpass, och imorgon beger jag och mina fina kompisar oss till Finland. Jag åker ifrån Smålandsstenar, möter upp dom i Stockholm för att ta nattbåten över till Åbo! Är så sjukt taggad och ska bli så roligt att träffa Meri igen, se hur hon bor och vad Finland har att erbjuda! 
Så nu ska jag strax börja packa min väska och antagligen blir det en Wallander film med Alma innan det är dags för sängen! 
Puss&kram ♥
 
Maja på balen. 
 
Studenten!
 
De tre syskonen Jutman, älskar er ♥
 
Flaket- älskar texten, haha!
 
Maria & jag innan Håkan stod på scen!
 
 
Håkan Hellström, Ullevi 7 juni 2014- oförglömligt!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0