100x100

Mandag kvall, aven fast det kanns som om att det ar helt annan dag i veckan. Har jobbat hela helgen, gjorde runt 45 tiimmar. Var av 17 timmar pa lordagen. Vissa undrar hur jag orkar, hur jag klarar mig igenom sa manga timmar. Visst, nar jag vaknar en sondags morgon, efter 5,5 somn, vet att jag har 14 timmars jobb framfor mig. Sa kanns det inte sarskillt pepande. Men ar det nagot som jag har lart mig genom det har jobbet, sa ar det att jag ar 10000000000000 x 100000000000 starkare en vad jag nagonsin trodde. Sa mycket jag upplever, sa mycket jag ser, sa mycket skitsnack, logner, bedregerier, det ar verkligen allt och lite till. Saker som man inte ens i sin vilda fantasi kan forestalla sig. Pa tal om helgen, gud vilket rabalber det blev pa lorsdags natten. En vagn korde in i en annan vagn, repade hela baksidan + buklade det. De 2 foretagen som hatar varandra mest av allt. Kan saga att detta kommer vara det hetaste samtals amnet i manader. Kommer dessutom bli en stort slagsmal om vem ska betala vem.
Har varit ledig idag, jobbar imorgon och sen ledig onsdag torsdag. Allie och Sofie vantar pa mig i stallet, 2 toppen hastar. och Allie ar en av mina favoriter sa jag klagar inte.
Men trott ar jag, och klockan borjar bli mycket. Sa ska borsta mina tander och sen blir det sangen.
PussHej ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0