May. 28, 2013

Sitter på tramet på väg till jobbet nu. Var ledig söndag/måndag. Frågade om att vara ledig söndag, för att jag och Jenny skulle gå till love machine en sista gång innan hon åker. Och hade en jätte trevlig kväll! Lika roligt som vanligt att släppa loss på dans golvet med henne! Musiken var lika bra som vanligt och väldigt mycket folk där. En hel lyckad kväll med andra ord. :)
På måndagen gick vi ut för att äta lunch, som ledde till 2 glass cider. Satt i timmar och pratade om livet.
Kommer vata ledig imorgon också, ska ut och äta fin middag med Jenny och hennes jobbar kompisar. Får passa på och göra så mycket som möjligt tillsammans nu innan hon åker. Har pratat om att vi kanske ska ut en sista gång till turf också. Får se hur det blir med det, hade varit roligt dock!
Så nu är jag framme i North Melbourne, har 10 min promenad och sen är jag framme i stallet. Blir spännande att se vilka hästar han har lämnat kvar för mig! Ska bjuda på några bilder ifrån helgen också. Ha en toppen dag!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0