Snart sommarlov!

Sitter vid köksbordet med Joanna, vi båda är så skoltrötta så det är helt sjukt! Så kan inte säga att det blir sådär jätte mycket pluggande för oss, mer en hel del roliga konversationer om allt och ingenting. Ska ner och köra spinning + cx work på gymmet om 1 timme. Var där nere en sväng i morse, men 2 pass om dagen är bra för magen! haha. Ne, men man får passa på nu innan man åker hem, för har pausat mitt Nordic Wellness kort från och med första juni till sista augusti. Känns inte värt det att betala för det nu över sommaren när jag ändå ska jobba hemma och de helger jag åker upp hit kommer knappast vara för gå dit. 
Hade sista skoldagen i onsdag, har ventilering om vårat manus som vi hade skrivit. Fick tankar på vad som var bra och vad som kunde göras bättre. Har ändrat allt nu, väntar på att Maria ska höra av sig och säga vad hon tycker. Sen är det bara till att skicka in det, ska bli så jäääääkla skönt! Har aldrig längtat så mycket till att börja jobba som jag gör ju nu. Går på mitt första pass på tisdag kväll, ska bli intressant och se vad jag tycker om att jobba natt. Har aldrig gjort det innan, men ska säkert gå bra. 
På lördag är det någon Andra Långdagen, har fortfarande inte riktigt klurat ut vad detta betyder. Men Joanna förklarade det som att hela Andra Lång blir till en stor fest, vilket passar mig ypperligt!
Ikväll blir det nog lugnt dock, har planerat in en grillning med min homie och lite norska Paradise Hotell så är kvällen räddad. Ska upp tidigt imorgon och köra sista bodypump passet, så behöver vara utvilad tills dess. :) 
Annars har det inte hänt så mycket denna veckan. Har ett favorit ställe jämte skolan, Cosmos heter det, där de alltid har happy hour och riktigt god hamburgare. Så träffade tjejerna där i tisdag för ett litet avslut och gick efter det på bio. Såg filmen "Bad Neighbours", riktigt rolig var den, rekommenderas verkligen! Efter ventileringen i onsdags gick vi en runt lite på stan. Har börjat leta efter en student present till Maja, men svårt att komma på vad man ska ge henne. Men jag och Kajsa ska nog komma på något bra :) 
 
Nu börjar det bli dags att göra sig redo för träningen!
Puss&hej! ♥
 
Onsdagens ventilering, jag fick kommentera Marias arbete. 
 
Cosmosbugare! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0