Tänk om....

Ibland så kommer tanken "tänk om..." upp i huvudet på mig. Tänk om jag hade gjort några val annorlunda under min tid i Australien, hade jag fortfarande vart där då? Tänk om jag inte hade sökt in till universitetet och kommit in på den linjen jag gjorde, hade jag börjat plugga till detta ändå? Mest av allt så är det tänk om valet jag har tagit att stanna hemma för att plugga inte är det rätta. Har inte ångrat en sekund av att jag valde att stanna hemma i vintras för att vara med familjen, men ändå finns tanken där "tänk om...". Finns fortfarande så många ställen som jag hade velat åka till, uppleva och se, kanske bo i. Men jag gjorde valet i vintras, så nu är det bara till att vänta och se. Åtminstone har jag börjat på min utbildning, bara till att hoppas jag har valt rätt.

"Gräset är inte grönare på andra sidan, det kan vara giftigt..."

Med dessa kloka ord säger jag godnatt & sov gott! ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0