Jul. 31, 2014

Vaknade nu 1 timme innan klockan skulle ringa, inte okej.. Men min sömn har blivit helt fucked up av att jobba natt, har dock inga problem att hålla mig vaken på nätterna så antar att det är ett plus!
Idag ska det bli en liten familjetrip till Jönköping. Jag måste köpa ny bikini till Grekland och hade gärna velat hit ett par extra klänningar tills dess också. Lite mer än 2 veckor kvar tills vi åker, tror jag har runt 8 pass kvar att jobba. Det är blandade känslor det där, men mest ska bli skönt att komma tillbaka till Göteborg och fortsätta med livet, eller vad man kan kalla det. Fast det har varit mycket skönt att bara vara nu i sommar!
Sen ikväll har jag och mina syskon fixat en överraskning åt mamma och Janne som en liten bröllops present eller vad man ska kalla det. Inget sådär jätte märkvärdigt, men hoppas att dom ska bli glada!
Annars har det inte hänt sådär jätte mycket sen sist jag skrev. Har jobbat och njutit av solen så mycket jag har hunnit. Ett och annat dopp i sjön har det blivit, börjar faktiskt bli en riktigt behaglig temperatur nu! Hade lite gäster över förra tisdagen. Jag och Maja fixade maten och så bakade jag en efterrätt till oss. Jätte trevligt var det, tror vi satt upp till halv 5 - 5 och bara pratade. Dock dödstrött dagen efter och att hålla sig vaken hela natten var något fruktansvärt jobbigt!
Men nu ringer snart klockan och det är dags att gå upp.
Ha en super dag allesammans! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0