Nästa stopp- Stockholm!

 
Sitter på bussen påväg mot Stockholm, ska möta upp tjejerna där och ta nattbåten över till Åbo där vi blir hämtade av Meri. Eftersom det är tåg strejk här, så var tåget inställt och ersatt med buss, vissa här är sjukt irriterade över detta, men man börjar ju fundera, när strejken har på gått runt 1 vecka och man vet att man ska åka tåg så borde man kolla upp hur tågen går eller om de går. Eller jag har iaf kollat upp allt och så länge jag är i Stockholm innan kvar i 7 är jag nöjd! Har även koll på tågen hem, men har bara 10 min mellan bytet Nässjö så på hemresan får inget gå fel... På tal om något annat, så blev jag godkänd på den sista hemtentan vi hade! Så jäkla skönt att slippa oroa sig över något nu i sommar. Så nu har jag fått ihop mina första 30 hp, förhoppningsvis kommer det bli många mer. Måste nog säga att allt känns ganska bra just nu faktiskt. Allt annat som snurrat i mitt huvud det senaste halvåret börjar äntligen släppa lite och känns som man smått kan börja gå vidare utan att få smäll efter smäll. Börjar se slutet på tunneln, alla papper börjar komma iordning och pappas hus blev sålt för någon vecka sen. Men allt känns fortfarande så overkligt när man tänker på det och har drömmar som känns så sjukt verkliga. Tar mig alltid ett par minuter när jag vaknar innan jag inser att allt var bara en dröm och det finns inget jag kan göra längre. Tufft, men sant. Men nu ska jag inte tänka på såna tråkigheter. Har minst 6 timmar buss resa framför mig, mobilen är full laddad samma med datorn, så det ska nog kunna underhålla mig några timmar. Ni får ha en helt underbar helg, så hörs vi antagligen inte förens nästa vecka!
Puss&kram ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0