Hemma :)

Nu är man hemma igen. Rätt skönt faktiskt, kan bara komma hem och ta det lungt :) Men man saknar ju Marcus, men så är det nu när han är stor, och jag är litet, men men, sånt är livet. Får förhoppningsvis träffa honom på söndag :) Nästa vecka blir det bara 2 ½ dag i skolan, sen är det jullov i 3 veckor! :D
Sen så sägar Marcus att han ska komma hem till mig på torsdags kvällen, får hoppas att det blir så :)

Hade hovvård idag i skolan,fy fan för Alfons säga jag bara. Han bara retades med oss hela tiden för han märkte att vi kunde inte hålla emot när han drog jätte snabbt fram hoven, och lyckades man hålla kvar la han HELA sin tyngd på en, och då har man endå inte någon chans. OCh man fick hela tiden vara på vakt om sin rumpa så att han inte tog tag och bet till i den. Stackars Sophia blev beten i armen av honom =/ Usch, för att hålla på och sko en sån häst, det ska ju bara vara hästar som Zaskia! :)

Imon kanske vi åker  iväg till Borås eller något liknade, har knappt inte ens börjat men det är julafton om lite mer än en veckan :S Så det hade varit bra och komma iväg lite :) 

Annars så är jag konstigt nog på ganska bra humör, blev mött av en glad Alma som berättade hur mycket hon hade saknat mig, då är det roligt och komma hem :) Dock så är det lite bråk här hemma, vet inte riktigt man ska göra åt det. Vill inte riktigt ställa mig på någon sida, för vill inte att Kajsa sa bli arg på mig. Men jag förstår verkligen hur jobbigt mamma måste tycka att det är =/ Förstår inte varför dom ska vara så jobbiga mot varandra  och jag står själv mellan två olika sidor och vill inte vara dum mot någon..

Aja, ikväll ska jag iaf se på idol och tror nog faktiskt att Kevin kommer vinna! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0