Skärpning .

Idag har det ändå varit en rätt konstig skoldag, men antar att alla har sin gräns.
Men men, vaknade för att gå på en lektioner som jag egentligen inte behövde gå på, men det kommer jag inte ihåg. Hade kunnat sova någon timme längre, men å andra sida har jag sovit så oroligt inatt, så det hade väl knappast spelat någon roll. Men ist för att gå till rummet för att sova, gick vi till Johanna för att sjunga lite sing star. Sen var det samhälle innan lunch, och efter det foderkunskap och hästkunskap hela eftermiddagen :)

Idag har jag även bestämt mig för att försöka sluta vara så känslig, tänka så negativ, att ens tänka så mycket på allt som jag gör. Måste helt enkelt skärpa mig. Jag vill inte förlora allt det underbara jag har, och som sagt om inte jag orkar med mig själv, vem ska då göra det?
Kom på mig själv när jag berättade en sak för Sophia, att vad gör det som han vill spela data, eller om man inte alltid får så mycket till svar när man pratar. Spela roll, så länge dataspelande inte blir för mycket så det går ut över oss, kan det la vara roligt. Och så länge man inte är helt tyst så är det väl bra :) Lika bra och tänka posetivt och vara glad, så länge man kan!

Och egentligen, vad har jag att klaga över?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0