Pepparkakor :)

Nu är det bara 1 hel vecka kvar i skolan, sen sista veckan ska jag har utveckligsamtal, så förhoppningsvis lägger Kristina det innan fredag, så man får komma hem lite tidigare :) Men i såfall missar man spexet, det kanske är lite synd, såg inte det förra året heller.=/ Men man åker ju heller bil hem, en tar tåget!

Är hemma hos Marcus även denna helgen :) Men igår var det krogen för honom, efter som han blev 18 i onsdags :) Då gick jag hem och la mig ist :P Men även det funkar, får ju vara med han dom här andra 2 dagarna :) Och man får passa på att träffas innan de blir jullov, för då kommer vi inte träffas på ungefär en vecka =/  Usch,usch^^
Snart ska vi iväg till hans mormor och baka pepparkakor, haha. Det är ju inte lång tid kvar till julen nu :D Ska bli så sjukt skönt och vara ledig. :)

Det är även helt bestämt nu att vi ska upp till Johanna och fira nyår där + åka en massa skidor! :D Blir jag, Marcus och hans kompis och kanske även Sophia, hoppas verkligen att hon följer med :) Kommer verkligen bli jätte roligt :D

Men nu är de dags att gå och sminka sig, och göra sig redo för pepparbaket :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0