Värnamo .

Blev väckt klockan 8 idag, av mamma som kom in och frågade om jag vill följa med till Värnamo. Så det var bara till och stiga upp och göra sig i ordning :)
Övningsköra hela tiden. Rätt stolt över att jag klarade köra nästan helt felfritt inne i värnamo, bland alla bilar och människor! =D Tror det är första gången jag körde på ett sånt stort ställe, om man inte räknar med Gislaved.
Men köpte inte så mycket, bara en tröja och lite saker. För vi ska till Lager 157 på måndag, så kommer ju kolla lite där =)
Alma har varit super söt hela dagen, knappt varit nåt tjurig. Kommit med rätt roliga komentarer med, men inga som jag kommer ihåg nu ^^

Ikväll har jag och Alma varit på kattjakt. För vi tror att Freja har fått kattungar, men vi vet inte vart dom är. Men har inte hittat några, så vår jakt får fortsätta imorgon.
Har även blivit lite halvt sams med Fidde igen, tror det har gått mer än en vecka som vi har varit osams. Så nu kanske det är dags för mig att jobba några dagar till, eftersom min pengar snart är slut =/ Plus att jag kan påminna honom om att han har lovat mig en data. =D

Imon måste jag vakna tidigt för att ta hand om Alma. Sen på kvällen ska vi ut till Lurabo igen, träffa kusinerna ganska mycket nu den senaste tiden :) Men imon ska även dom Danska komma dit, ska blir lite roligt att träffa dom igen. För tror det nästan var 2 år sen nu, och något roligt brukar de ju nästan alltid hända =)






Alma , på topphumör hela dagen (: <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0