Engelska B.

Igår somnade jag någon gång efter 1, vaknade vid 7. Börjar märkas på kroppen att det inte får tillräckligt med sömn. Kan vad ska jag göra åt det? Den som inte lyssnar på mig.

Idag gick jag på min första engelska B lektion. Rätt stolt över mig själv faktiskt. Har hela tiden sagt att jag inte ska läsa mer engelska en vad jag måste, för jag hatar det verkligen och är riktigt kass på det! Men nu ska iaf försöka, och måste lyckas, för annars kommer jag bli så jäkla besviken på mig själv! Så det är bara och kämpa på, och Marcus lovade mig igår att han isf skulle hjälpa mig, men han kommer väl mest skratta åt mig =/. Så det är bara bara att önska mig lycka till med det^^
Annars har det varit en ganska lung dag, var ute och kollade på våtmarker på biologi. Eller egentligen njöt vi nog mest av solen. För idag har det varit en riktigt sommardag, och man kan inte göra så mycket annat en och njuta.
På svenska blir Mary bara konstigare och konstigare. Klassen driver henne sakta men säkert till vansinne, och snart gå hon i vägen eller nåt liknade. Haha, såg ju nästan ut som det idag xD
Nu på kvällen var jag och Emilia duktigt och gick ut en runda.:) Är nog på tiden att man börjar träna lite, för min förkyldning verkar ju aldrig försvinna. =/

Imon kommer Marcus och hämtar mig på skolan. Längar jätte mycket, inte träffat honom sen i måndags, så detta är absolut tillräckligt länge! <3




Kvällsolen ifrån mitt fönster.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0