Fortfarande sjuk =/

Usch, mår fortfarande inte bra. Fast idag känner jag mig iaf lite piggare, men kan inte äta nåt alls innan det vill komma ut igen :S Finns inget värre en detta.
Marcus har oxå blivt sjuk, stackaren har det mycket värre en vad jag har haft det. Och han som har varit lite smått tjurig på mig för att jag var sjuk så blir han det själv. Så på ett sätt kanske det är lite rätt åt han, kan ju inte bestämma om jag ska bli sjuk eller nåt.. Men tycker faktiskt väldigt mycket synd om han!
Så idag har det inte hänt något. Vaknade av att jag fick sms av Marcus, så har pratat med honom så gott som hela dagen, och mellan pauserna har jag varit på toa och sovit :) Lite dumt att han körde hem mig igår, annars hade vi ju iaf haft varandra lite mer nära idag. Men får vänta tills torsdag, då jag förmodligen ska åka tillbaka om båda är friska. =)
Men är det inte typiskt att man ska bli sjuk när man har lov?-.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0