Grattis MIMMI! :D <3

Idag är det Mimmis tur att bli 18 år. Så mycket grattis till henne! :D

Igår åkte jag då hem till Marcus, hade saknat honom väldigt mycket så hur mysigt som helst vad de! :)
Han kom och hämtade när vi hade slutat och sen blev det en sväng hem till Andreas för att han skulle köpa en stereo till Saaben. När vi kom hem till Marcus lagade vi snitsel och potatis mos. Mycket gott! :)
Spelade en omgång 500 innan det blev dags att sätta på tv och kolla på "Hjälp, jag är med i en Japansk tv show". Efter det blev det Medium, och sedan lite mys innan det vad dags att sova :)

Nu ska jag strax ta mig ner till stallet, ska gå igenom lite saker i för morgondagen då det ska vara fälttävlan på skolan. Kommer vara hinderfunktionär, terrängen är ju iaf det roligaste, så får hoppas att man inte kommer ha allt för tråkigt.

Tillbaka på rummet måste jag duscha och göra mig i ordning, ska fira Mimmi som blir 18, med att grilla lite och sen kanske det blir fotboll eller bränboll. Men vi är ju inte så många, bara jag, Emilia, Johanna, Sophia, Josefin och då Mimmi. Så det blir ju väldigt litet lag. Men kommer nog blir kul ändå! :)


Kommentarer
Caroline

Taaaack Sööötnos! :D

2009-04-28 @ 20:49:48
URL: http://carolineflodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0