Påsklov!

Hemma nu, första dagen på lovet :)
Åkte hem till Marcus igår efter skolan, mycket mysigt! Han hämtade mig vid bussplatsen, sen åkte vi hem till han. Låg och myste i sängen och bara pratade ett tag, behövdes verkligen. Sen åkte vi till flygstade, kollade på skor, men det var bara Marcus som hittade ett par=)
På kvällen gjorde vi flygande Jacob, efter det spelade vi 500 och jag vann! :D Sen ännu mera pratande innan det blev dags för att sova =)
Vaknade vid kvart över 6, för att Marcus skulle jobba idag. Hade verkligen inte haft något emot att sova några timmar till! Sen åkte han iväg och en stund senare tog jag bussen till stan.
Usch, mådde urselt på morgonen, men det har sakta bättrat sig lite under dagen, har bara mig själv och skylla. Man ska inte hålla på så, men blir besviken på mer en mig själv. Saker och ting verkar ju aldrig ha ett slut, man verkar kunna hålla på fram och tillbaka hur länge som helstt. Jag blir bara trött på att inte få veta nåt. Mår bara sämre av att få reda på saker i andra hand. =/ Men jag göra mitt bästa, nu försöker jag iaf, det är ju bättre en ingenting. Tycker jag iaf. :)
Men nu ska jag och Alma kolla på Step Up och äta vindruvor^^,



Bara för att jag älskar dig.<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0