Snart lov, igen!

Jahop, nu är de då bara 5 lektioner kvar i skolan innan det blir lov igen. Mycket skönt och jag får säga det själv :)
Dagen i skolan har varit helt okej, fick reda på ridkunskaps provet och fick VG+, var ett halvt poäng ifrån MVG, men antar att jag får nöja mig med det VG. Hade ju faktiskt inte pluggat något, för mina böcker ligger ju hemma :P
Sen var det bara stallet på eftermiddagen. Fick rida Midor, och det gick väl hyffsat, men fy vilken jobbig galopp han hade! Tur att det är mest trav man rider i, för den var skön att sitta i.:)

Nu på kvällen har jag inte gjort alls mycket, varit i Parkvillan och suttit där och pratat lite.
Usch, tycker verkligen inte om att jag fyller år så sent=/ Nu har alla blivit 18 utan jag, Sophia och Johanna. Men dom andra är ute och har jätte roligt medans det kommer dröja lång tid tills vi blir det. Och jag fyller ju sista av alla. Men tycker verkligen synd om oss allihopa! =/

Dessutom så har jag världens bästa pojkvän! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0