Stallet.

Stallet idag på eftermiddagen, var inte så efterlängtat, men när man väl kommer ner dit så går tiden fort.
Vi hoppade idag, jag hade Kick Off, och det gick faktiskt bra. Fanns väl lite saker som man kunde ha gjort bättre, men i det stora hela är jag nöjd. Var nära på och åka av flera gånger, för efter sista hindret drog han ner huvudet varje gång och bockade. Första gången när jag inte var berädd på det, var marken nära^^
Nu är det bara en dag kvar i skolan och sen åker jag hem. Ska bli skönt och träffa alla där hemma igen :)

Pratade med Sophia om all skit idag. Faktiskt skönt att prata ut, och skönt att veta att det är någon som håller med mig och förstår mig. Veta att det inte är jag som överdriver allt. Men allt är ändå precis lika jobbigt och har ingen aning om var jag ska ta vägen. Hade varit skönt att vara trött, för då hade jag kunnat sova. Men fast jag knappt inte sov något inatt, så är hjärnan på högvarv och inte det minsta trött.
Antar att det är alldeles för många tankar.=/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0