Tillbaka på skolan.

Jahop, då var man tillbaka till skolan igen. Kanske inte var särkillt efterlängtat, men kul och träffa alla, speciellt Emilia och Johanna som man inte har sätt på 2 månader eller nåt..
Hade bara en lektion idag, för dom som ska läsa engelska B har börjat med det, och då kommer vi som inte ska läsa det vara lediga. Det är väl rätt skönt, men är arg på mig själv att jag ska vara så dålig i engelska. Vill verkligen läsa det, men vet att jag inte kommer klara av det. För är verkligen sämst på det =/
Men sista lektionen var idrott, var ute och spelade fotboll halva tiden, och bränboll den sista halvan. Rätt skönt att röra lite på sig, måste verkligen ta tagit i att börja träna lite. Men min förkyldning vill ju inte ge med sig=/ Har snart varit förkyld i över 10 veckor och hostar fortfarande. Tycker det borde börja försvinna snart, men ska köpa mig lite vitaminer, så kanske det hjälper =) För börjar bli trött på detta^^
Efter idrotten var jag och Mimmi duktiga och gick till affären. Köpte mig lite fil och musli, sen blev det en glass till mig och Mimmi oxå. Kanske inte lika bra, men nu är det vår/sommar så då ska man äta glass! :D

Marcus är i Tyskland, inte alls skoj. Har inte ens gått 24 timmar och jag saknar honom väldigt mycket. =/ Men han kommer inte komma hem fören sen på onsdags kvällen, så det är ju bara till att le och va glad. Han är ju inte borta för alltid, som tur är.

Men nu är det snart dags att sova. Har varit jätte trött hela kvällen, men har ju lovat Marcus att jag ska ha läst ut den första Harry Potter boken tills på fredag, så har ju iaf lite att göra. Sen har jag glömt mina ridkunskaps böcker hemma, så kan inte öva tills på provet imon. Men får hoppas att Sjunia är på bra humör, så att jag får göra det på ett oprovs tillfälle utan att hon blir allt för arg. :)

GodNatt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0