Miss Pay.<3

Andra skoldagen idag då. Börjar redan tröttna på att vara här, men blir ju lediga nästa vecka igen, så ska väl inte klaga så mycket :P
Började dagen med biologi, känns som det är dom enda lektionerna vi gör något seriöst.:S Sen var det ridkunskaps prov, som alla i klassen fick IG på första gången vi gjorde det. (snacka om misslyckat!) Eller, vi var kanske bara 5 st som gjorde de, men ändå. Orimligt stora kvar ifrån Sjunia, som ville att man skulle ha 15 rätt av 20 möjliga för att bli godkänd. Men iaf, jag har då glömt mina böcker hemma, lagt dom i en låda och absolut inte haft en tanke på dom när jag lämnade huset. Så har inte kunnat plugg något och hur svårt som helst är det. Så antar att jag kommer vara tvungen och göra om det en gång till på nästa omprovstillfälle =/
Efter lunch gick vi ner till stallet, dressyr/hoppning på utebannan blev det. Jag fick BMW, en väldigt gamal men mycket pigg häst. Och fast vi gjorde några missar så blev jag ändå nöjd med det, det kändes bra och roligt var det med =)

Har knappt inte pratat något alls med Marcus på 2 dagar, fattar inte hur jag ska överleva sen när han åker till Holland, då han ska vara borta i en hel vecka. Nu kommer han ju hem imorgon och tur är det. För usch på detta.

Nu ska väl jag och Emilia kanske ut och gå en runda, men från börjar var det meningen att vi skulle ut och springa en runda. Men så duktiga orkade vi inte vara idag. Får ta det det imorgon ist :) Gå är ju bättre en ingenting alls!



Bild på Pay sen i onsdags då jag var hos henne :) Har verkligen saknat min gamla tös och hon är precis likadan att rida som hon var på den tiden jag hade henne, fast nu har hon mycket sämre kondition..=/
Massor av kärlek till den hästen! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0