Vårdag nr 2!

En riktig vårdag har de varit idag! :D
Vaknade vid 4 idag och hade en fruktansvärt mardröm, var hur när som helst och ringa Marcus, men kändes lite elakt och väcka han mitt i natten :P Och lyckades efter en stund och somna om igen, men då drömde jag något annat hemskt =/ Var rätt lättad när väckar klockan ringde vid halv 7 :P
Hade bara 2 lektioner idag i skolan oxå, datorkunskap och svenska. Mary var hel konstig på svenska, så de var lite kul :P
Marcus kom och hämtade mig lite efter tolv, mycket trevligt =) Åkte först till flygstaden, han skulle köpa några saker till bilen. Sen åkte vi vidare till Håkan, där de skulle tvätta bilarna. Jag slapp hjälpa till, satt i stället i skolen och njöt!  Sen bar det av till flygstaden igen och köpte hamburgare och en engångsgill, så satt ute i solen till halv 5 då vi åkte hem till Marcus.
Det är så skönt nu när man kan ta av sig vinterjackan och gå runt utan att frysa och på lördag ska de blir ännu finare väder!
Imon ska vi in till stan och kolla på skinjacka, så får hoppas att jag hittar någon som duger.. Vet nästan exakt vad det är för jacka jag vill ha, så det är inte många som duger :P Men får hoppas att jag hittar någon så man kan lägga undan vinterjackan för iår!
Men nu ska jag hämta mariekex åt Marcus:P Han har ett stor prov imon, så har lovat att hämta de han vill ha ^^
Och ikväll blir det Medium! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0