Vår!

Förstår mig inte riktigt på det här, för skrev ett inlägg i måndags, men det vill tydligen inte komma fram :S
Men iaf, så har jag iaf bestämt mig för att försöka lyckas bättre denna gången med skrivandet.

Nu har även våren kommit till Plönninge! Hur skönt är inte de?! Idag var det städdag så hela lektionen efter lunch fick vi ett område och städa. Våran klass fick självklart det största området, haha, dom har allvarligt talat någonting emot 07B.. Men jag tyckte att vi klarade de bra ändå =)
Känns skönt nu när våren börjar komma, livet på Plönninge blir lite lättare och mycket roligare! Satt ute i solen och njöt i över en timme. =)
Nu ikväll blir en tråkig kväll absolut ingenting och göra, mer en att dammsuga mitt rum =/ Meningen var väl att man skulle vara med Marcus hela denna veckan. Men ska sluta planera saker med honom, blir ändå aldrig så.
Men tur så finns ju alltid min lilla data här och håller mig sällskap. Tack mamma mycket för den. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0