Sovproblem.

Vet inte alls vad det är med mig nu för tiden. Har aldrig haft problem med att sova så som jag har det nu =/ Visst har det varit ibland att man vänder och vrider på sig ett tag, men till sist blir ögonen alltid så tunga att man somnar. Men nu, kan verkligen inte somna. Hur jag en försöker slappna av så hänger inte huvudet med, och att tänka på bra saker hjälpte inte går heller. Har inte sovit något nu sen i måndags, eller några timmar somnar man ju, men vaknar minst 2-3 gånger per natt och vänder och vrider mig lite innan det är dags att somna om igen. =/ Och nu vaknade jag vid halv 8 och huvudet är klar vaket. Även fast jag inte kunde somna förens lite innan halv 1 igår. Detta är verkligen hopplöst!

Aja, igår var det en rätt vanlig dag i skolan. Hade möte om lördagen, ska vara öppet hus och tävlingar på skolan. Så måste vara här hela dagen som funktionär. Menmen, det kanske kommer bli kul, vad vet jag.
Sen efter skolan åkte jag och Emilia in till Halmstad. Hon skulle försöka fixa sin dator, för internetet funkar inte på den. Men det verkade vara något rätt allvarligt fel, för hon som jobbade där kunde inte laga det. Så nu måste hon hitta ett data snille.
Sen blev det fika och efter det solade i solarium. Haha, det var ju första gången för mig, så var allt lite nervös. Men lyckades nog lite iaf. Men blev lite besvikten på att det inte syns något, så får väl ta och testa det där någon mer gång. :)

Marcus kom hem igår, så skönt att äntligen få prata med honon, tror det blev nästan 2 timmar i telefonen. Men jag klagar verkligen inte!
Men hoppas att denna dagen går fort, för sen ska jag inte till Halmstad och träffa Marcus! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0