18 års fest !

Igår var det party party, Sofie och Maria hade 18 års fest.
Var egentligen inte meningen att jag skulle dit, men Kajsa och Jonna skulle dit, så då frågade dom om inte jag kunde följa med. Och jag hade ju ingenting bättre för mig :P
Vi kom dit ungefär vid halv 9 tror jag, till och börja med var det rätt segt. Men det blev rätt roligt, eller mest trevligt kanske man ska säga. Fick träffa människor som man inte har sätt sen man slutade Nordin, så mycket trevligt att se alla igen! :) Åkte hem någon gång vid halv 3 eller nåt. Togs rätt många bilder igår, så det ska bli kul sen att få dom, lägger upp några här när jag har fått dom! :)
Nu ska jag passa Alma, hoppas på att Fidde kommer hem innan 12 så jag får skjus till tåget. Annars så åker jag till Marcus vid 5, rätt sent, men det får väl duga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0