50-års fest!

Har inte orkat blogg nu när jag har varit med Marcus. Men har tänkt att berätta ikapp lite om vad som har hänt :)

Marcus kom förra fredagen strax efter 11 på kvällen, så det var ju bara till och krypa till kojs med en gång! Men usch vad jag hade saknat honom! Det var så mysigt att bara känna hans kropp emot min, finns verkligen inget bättre!
Sen på lördagen var det ju dags för 50-års fest. Per fyllde 50, min mosters man och det blev en rätt lyckad kväll. :) Vart la lite segt till och börja men, men ju mer alkohol i kroppen desto roligare blev det. :P Och baren var stället man skulle hänga på, haha xD Men roligt var det och kul och träffa Jenny och alla! :)
Första gången man festade med sin mamma  också, men tar det som ett tecken att man är påväg att bli vuxen!
Är ju alltid så dåligt på att ta bilder, men tog någon på mig och Marcus laddar upp en här :)


Är vi inte söta tillsammans? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0