Bredaryds marknad .

Idag har jag varit på marknad. Det var jag, mamma, Fidde och Alma som åkte dit. När jag var mindre och mamma och pappa fortfarande bode tillsammans så var vi på den varje år, men nu var det ett tag sen. Och egentligen gillar jag att gå runt så, kolla på lite saker köpa lite godis, mandlar och vad som mer nu kan finnas där. Men är på piss humör, så idag har ingenting varit bra. Gick och till la mig vid 11 tiden igår, somnade inte fören strax efter 3. Vaknade igen vid 8, och känner att de kommer bli likadant ikväll, för är verkligen inte trött.
Aja, ska inte säga mer.
Imon bär det av till skolan igen, åker tidigt på morgonen hoppas jag iaf. Ska bara lämna sakerna där och sen åka in Halmstad. På måndag börjar allvaret, sista året på gymnasiet, och får hoppas att detta blir de bästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0